Not known Factual Statements About درمان بیماری پیسی

Wiki Article

گرسنگی شدید، لرزش بدن و ریزش عرق، دلشوره و تپش قلب، فقدان تمرکز و خواب آلودگی، مورمور شدن اطراف دهان، پوست مرطوب و رنگ پریده، سردرد، گود رفتگی دور چشم‌ها و سست شدن زانوها.

آلما به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود، می‌توانید به صورت تازه میل کنید یا آب آن را بگیرید.

وعده غذایی یا میان وعده‌ی دارای کربوهیدرات بیش از حد معمول

این که چه گزینه درمانی‌ای مناسب است به علت هایپوتنشن بستگی دارد.

کمبود کربوهیدارت ها، نادیده گرفتن یا به تاخیر افتادن یک وعده غذایی، یک وعده غذایی که از کربوهیدارت های کمتر نسبت به آن چه نیاز است، سود می برد یا خطا در شمارش کربوهیدارت های مصرفی

زمانی که فردی با استعداد ژنتیکی (یعنی فردی که نسبت به سایر اعضای جامعه احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری های خود ایمنی دارد) در معرض محرک های محیطی قرار می گیرد، گاهی اوقات می تواند منجر به ایجاد یک بیماری خودایمنی شود.

ریشه کاسنی را خشک کنید، پودر کنید و سپس مانند قهوه دم کنید و بنوشید.

عدد قند خون نشان دهنده پیشرفت بیماری و نوع بیماری است، اگر عدد قند خون فرد پایین تر از ۱۰۰ باشد فرد به دیابت مبتلا نیست و میزان قند خون طبیعی است؛ اگر بین ۱۰۰ الی ۱۲۶ باشد پیش دیابت است و آنها مستعد ابتلا به بیماری دیابت در آینده هستند، قند خون بالای ۱۳۰ مبتلا به نوع دیابت یک است و فرد باید خیلی سریع تحت درمان قرار گیرد .

یعنی بعد از آزمایش قند خون می توانید به کمک این جدول متوجه شوید که آیا دیابت دارید یا نه.

به‌طور کلی بسته به شدت و علائم قند خون، پزشکان ممکن است یکی از این داروها یا ترکیبی از آن‌ها را برای بیمار تجویز کنند. البته درمان ترکیبی گران‌تر است و خطر عوارض جانبی بالاتری دارد اما اغلب تأثیر کنترل‌کننده‌تری بر گلوکز دارد.

مشکلات زمینه‌ای سلامتی یا سبک زندگی از اصلی‌ترین علل پایین آمدن فشار خون در نوجوانان هستند.

دکترتو یک وب‌سایت سلامت‌محور است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بازار سلامت الکترونیک ایران آغاز کرده‌است. ما در کنار فعالیت به عنوان یک مرجع نوبت‌دهی پزشکان، سعی می‌کنیم با تولید مقاله‌های علمی و معتبر در حوزه پزشکی در مجله سلامت دکترتو، دانش عمومی جامعه را نسبت به مسائل سلامت افزایش دهیم.

سیستم عصبی: سیستم عصبی مسئول کنترل فشار خون و ضربان قلب است.

درمان بیماری خود ایمنی با سلولهای بنیادی آبلیمو می‌تواند به خلاصی از سلول‌های مرده پوست و بهبود رنگ پوست کمک‌می‌کند. آبلیمو برای درمان خیلی از مشکلات پوستی به‌کار رفته‌است. وقتی آبلیمو با بادام ترکیب‌می‌شود، به یکی از درمان‌های خانگی موثر برای پیسی تبدیل‌می‌شود.

Report this wiki page